Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.03.2007 10:25 - I'm a Survivor
Автор: kanela Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1314 Коментари: 1 Гласове:
0



втората си нощ прекарах в кирин -4*ден лукс 
вчера минах през нас и си посъбрах малко багаж. сестра ми ме развесели като ми каза, че докато сме се били съм ритнала баща ми в топките XD 
въобще не съм усетила кога е станало тфа, но доста ми повдигна настроението...
днес ми е първия работен ден в един сексшоп X) вчера минах през час и половиново обучение при ена мацка, така че ако се чудите някоя джаджа за какво е ще се радвам да помогна... може би си избрах тази работа и напук на нашите... а може би просто не искам да ме ограничават заради външния ми вид... не на много места ще вземат момиче с розова коса...

другата добра новина е, че на партито в събота попитах Руди дали може някой път да излезем на кафе и той ми каза, че МОЖЕ и аз само дето не умрях от радост и облекчение...  чудя се дали да му се обадя и да го поканя някъде, или да отида хем да се продупча, хем да си поговорим ин пърсънъл

засега оцелявам - имам места за спане, но най-неприятното е, че трябва да разнасям този огромен сак- сега мисля да помоля тези от матрицата да ми го съхранят, пък ако не -ще си го занеса на работа... трябва да драсна един мейл и на сестрата...

общо взето съм по-добре отколкото очаквах- нахранена, изкъпана, спала, с работа И потенциална среща...

... to be continued...



Тагове:   Survivor,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. gazza - c(_)(_)>
06.03.2007 10:35
Руди е пич...Успех!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kanela
Категория: Лични дневници
Прочетен: 193500
Постинги: 65
Коментари: 175
Гласове: 548
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930